Direktlänk till inlägg 11 april 2013

Fyrishov! :)

Av Saga Hilding - 11 april 2013 17:48

                                                                            Hej!

Idag var jag på Fyrishov med klassen! Det var roligt... men min överdel på min bikinin åkte hela tiden upp...

Imorgon ska vi redovisa om landskap eller jag ska iallfall och det är TORSDAG och jag har inte ens börjat skriva om vad jag ska redovisa om i Södermanland (det är det lanskapet som jag har valt att redovisa om) så jaa... Det kan bli lite jobbigt ikväll att skriva. En annan sak som är lITE jobbigt är att jag har JÄTTE on i mina axlar =/

 

 

 

                                                         //MVH AWESOME

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Hilding - 7 april 2013 10:28

                                                God Mogron Sweeties! ♥  Idag så ska jag äta upp resten av godiset av igår.   Så ska också Filnirak komma över till mig idag :3 .  En sak som är   ... DET ÄR SÖNDAG!!!!! Imorgon mst man fortsä...

Av Saga Hilding - 6 april 2013 20:36

                                                           Hej Igen! Jag ska bara säga några vänner som också kan hjälpa till! Dom heter Filnirak, Pissamonster0s, KakaBanan, Jobbe1, racoz och plutten05                                             ...

Av Saga Hilding - 6 april 2013 20:25

                                                          Hej!             Jag heter AwesomeSag kalla mig Sag. Jag gör en blogg om minecraft & lite annat :)             På minecraft heter jag som här AwesomeSag. Jag har spelat det VÄLDIGT länge s...

Presentation

Haj På Daj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards